Как да продаваме повече онлайн?

публикувано от admin 05/03/2020 0 Коментари

Как да продаваме повече онлайн?

Когато говорим за онлайн търговията, всичко, което е маловажно за физическите магазини, тук се оказва от съществено значение. Невъзможността на клиента да пипне продукта, да го премери, да го изпробва, да го усети с всички сетива, извиква необходимостта да добавим друга стойност, която да замести невъзможния жив контакт. Събрали сме за Вас кратък списък с нещата, на които да обърнете специално внимание, както и няколко хитри трика за повече продажби.

Снимките. В онлайн търговията клиентът купува по снимка. Нейното качество, заснемането от професионалист, показването на продукта от различни ъгли, професионалното му представяне, ще спечелят вниманието на клиентите. Добър вариант е и заснемането на видео. Некачествени снимки, заснети на дивана или на бюрото в офиса с телефона, не представят бизнеса като сериозен, не будят интерес и доверие у клиентите и не работят за Вас.

Заглавието на продукта. Дайте на продукта си име и душа. Нека заглавието му буди преживяване, асоциация, усещане за нещо луксозно и приятно. Рокля лукс Делмара звучи много по-добре от къса рокличка, нали?

Описанието на продукта. Никога не си и помисляйте да копирате описанието на продуктите си от интернет. Това е много лоша идея. Мислите, че сте спестили време? Загубили сте пари. Защото това описание вече го има в Гугъл и Вашето няма да бъде класирано напред. За да заема сайтът Ви по-челни позиции и да достига до повече хора, важно е да имате уникално съдържание. Ако не може да се справите със създаването на уникално съдържание, наемете  специалист, който да подготви за Вас продуктовите описания.

Доставката. Тя е невидима бариера пред част от клиентите. Все още има хора, които избягват да купуват онлайн, тъй като не желаят да плащат доставка. Това важи с особена сила за продукти с ниски цени, при които доставката е по-скъпа от самия продукт, както и при тежки продукти, чиято доставка е скъпа заради теглото и обема на продукта. Ще спечелите, ако обявите безплатна доставка за продуктите си, или ако поне предложите такава над определена сума. Така клиентът може да си закупи и още нещо освен това, което първоначално е решил, за да се възползва от безплатната доставка.

                Подарък към покупката. Дори е да малка картичка, това показва отношение, печели и задържа клиентите.

И не забравяйте да потърсите обратна връзка по подходящ и ненатрапчив начин от клиентите си дали са доволни от закупения продукт и обслужването. Интересът към клиента и удовлетворението му го превръщат във верен последовател.

Валентина Атанасова, ПР, автор, копирайтър, управител на рекламно-издателска къща „Виктори – ПР“   www.izdatelstvo-reklama-victory-pr.com

Коментирай